Případová studie, online marketing: Realitní kancelář Praha - východ

Pro klienta, který se na Praze - východ věnuje realitní činnosti, jsme optimalizovali online prezentaci pro lepší dohledatelnost na internetu.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Optimalizace webu se zacílením na Prahu - východ

Klienta jsme původně oslovili s nabídkou průběžné optimalizace firemního zápisu na Google. Tato spolupráce probíhá dlouhodobě.

Následně jsme klientovi nabídli optimalizaci webu: Realitní kancelář Praha - východ | H2Reality+

Původně klientův web prakticky nebyl dohledatelný, protože neměl vyplněné optimalizační parametry, což je standardní problém většiny webů.

S klientem jsme se domluvili, že web zacílíme na Prahu - východ, kde klient primárně působí. Součástí toho bylo, že jsme zpracovali strukturu služeb, které klient poskytuje: Realitní služby Praha - východ | H2Reality+. Díky službám je možné získat návštěvnost webu. Tyto služby jsme optimalizovali na Prahu - východ.

 

2) Optimalizace webu se zacílením na města a obce v regionu a okolí

Následně jsme klientovi nabídli, že zpracujeme optimalizaci webu tak, že zacílíme organické vyhledávání také na lokality v regionu, kde klient působí. A to v kombinaci na klíčová slova, která jsme zvolili jako náborová z hlediska nových klientů. Jedná se o Prahu - východ a pravobřežní část Prahy. Pro klienty jsou důležité obce Přezletice a Jenštejn. Proto jako příklad uvádíme tato místa + obec Čelákovice.

 

2a) Realitní makléři

 

2b) Odhad nemovitosti

Na další optimalizaci pracujeme.