Případová studie, online marketing: Půjčovna obytného vozu Brno

Klient provozuje půjčovnu obytného vozu v Brně. Má jednostránkový web a cílem bylo vytížit obsazenost jednoho obytného vozu, do kterého investoval peníze a který se rozhodl pronajímat. A není divu, je to skvělý trend.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Pronájem firemního zápisu na Google na optimalizované klíčové slovo

Původně jsme klienta oslovili s nabídkou pronájmu firemního zápisu na Google, které dokážeme optimalizovat na zvolené klíčové slovo a dostat ho na první stranu na Google. Zvoleným klíčovým slovem bylo "Půjčovna obytných vozů Brno". Během několika týdnů se nám podařilo na požadované pozice dostat.

Nutno dodat, že tuto službu již nenabízíme, protože Google na začátku roku 2023 změnil pravidla pro firemní zápisy na Google.

Půjčovna obytných vozů Brno - Google zápis

 

2) Firemní zápis na Firmy.cz

Po dvou letech spolupráce jsme klientovi nabídli optimalizaci a aktualizaci firemního zápisu na Firmy.cz: Bydlíkem na cesty (Komořany) • Firmy.cz.

Aby měl profil šanci na zobrazování, je třeba ho pořádně a vhodně vyplnit. Správně zvolit kategorie a štítky. Doplnit fotky a veškerou textaci.

 

3) Optimalizace webu

Klient má jednostránkový web: Pronájem obytného vozu Brno – Komořany | Bydlikemnacesty.cz, což pro zobrazování na internetu není ideální varianta, třebaže rozumím tomu, že to tak mnoho lidí má. Pro optimalizaci je to ale velmi složité a je důležité zvolit správné klíčové slovo, aby byla šance na slušné zobrazování ve vyhledávání.

Zvolili jsme klíčové slovo "Pronájem obytného vozu Brno", které se nám podařilo dostat v horizontu dvou měsíců na první stranu na Google.

Půjčovna obytných vozů Brno - organické vyhledávání

 

Díky tomu máme na první straně na Google dva výsledky, tj. firemní zápis na Google a web.

Půjčovna obytných vozů Brno - organické vyhledávání 1