Případová studie, online marketing: Hodinový manžel Hradec Králové

Pro klienta z Hradce Králové, který se živí jako hodinový manžel, jsme optimalizovali jeho online prezentaci včetně webových stránek.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Firemní zápis na Google

Nejprve jsme klientovi optimalizovali jeho firemní zápis na Google. Původně byl nedostatečně vyplněný a nebyl optimalizovaný tak, jak si klient přál, aby se zobrazoval. Cílili jsme na klíčové slovo "hodinový manžel Hradec Králové" a podařilo se nám ho dostat na první stranu na Google.

 

2) Firemní zápis na Firmy.cz

Následně jsme klientovi zajistili kompletní optimalizaci a vyplnění firemního profilu na Firmy.cz: Hodinový manžel Ondřej Holan (Hradec Králové, Svobodné Dvory) • Firmy.cz.

Klientovi jsme nastavili také kampaň "Firmy naplno", tzn. placenou propagaci přes Firmy.cz. Výhoda této propagace v tomto konkrétním případu je ta, že konkurence klienta v tomto oboru a v tomto regionu dosud vůbec nepropaguje přes Firmy.cz. Proto má klient reklamu velmi levnou a velmi účinnou.

 

3) Optimalizace webu

Pro klienta jsme zajistili také optimalizaci webu: Hodinový manžel Hradec Králové | Ondřej Holan (ondrejholan.cz). Cílili jsme primárně na klíčové slovo "hodinový manžel Hradec Králové". Web máme sice ve druhé polovině na první straně, nicméně jsme tam. I tak je to velký úspěch, protože klient má na webu přiznáno, že fakticky působí ve Smiřicích, což je vždy limit pro optimalizaci.

Hodinovy manzel Hradec Kralove

 

4) Cílení na další lokality v regionu

Klient má zájem o zákazníky nejen z Hradce Králové, ale také z dalších oblastí. Obecně z celého Královéhradeckého kraje. Proto jsme na webu klienta vytvořili speciální kategorii, která přesně na tato další města cílí: Místa působnosti hodinového manžela Ondřeje Holana | Ondřej Holan (ondrejholan.cz). Díky tomu jsme na skvělých pozicích v rámci ostatních měst v Královéhradeckém kraji, a proto má klient velkou šanci získávat poptávky i z celého Královéhradeckého kraje.