Pro klienta z Hradce Králové, který se živí jako hodinový manžel, jsme optimalizovali jeho online prezentaci včetně webových stránek.
Průběh spolupráce a výsledky
1) Firemní zápis na Google
Nejprve jsme klientovi optimalizovali jeho firemní zápis na Google. Původně byl nedostatečně vyplněný a nebyl optimalizovaný tak, jak si klient přál, aby se zobrazoval. Cílili jsme na klíčové slovo "hodinový manžel Hradec Králové" a podařilo se nám ho dostat na první stranu na Google.
2) Firemní zápis na Firmy.cz
Následně jsme klientovi zajistili kompletní optimalizaci a vyplnění firemního profilu na Firmy.cz: Hodinový manžel Ondřej Holan (Hradec Králové, Svobodné Dvory) • Firmy.cz.
Klientovi jsme nastavili také kampaň "Firmy naplno", tzn. placenou propagaci přes Firmy.cz. Výhoda této propagace v tomto konkrétním případu je ta, že konkurence klienta v tomto oboru a v tomto regionu dosud vůbec nepropaguje přes Firmy.cz. Proto má klient reklamu velmi levnou a velmi účinnou.
3) Optimalizace webu
Pro klienta jsme zajistili také optimalizaci webu: Hodinový manžel Hradec Králové | Ondřej Holan (ondrejholan.cz). Cílili jsme primárně na klíčové slovo "hodinový manžel Hradec Králové". Web máme sice ve druhé polovině na první straně, nicméně jsme tam. I tak je to velký úspěch, protože klient má na webu přiznáno, že fakticky působí ve Smiřicích, což je vždy limit pro optimalizaci.
4) Cílení na další lokality v regionu
Klient má zájem o zákazníky nejen z Hradce Králové, ale také z dalších oblastí. Obecně z celého Královéhradeckého kraje. Proto jsme na webu klienta vytvořili speciální kategorii, která přesně na tato další města cílí: Místa působnosti hodinového manžela Ondřeje Holana | Ondřej Holan (ondrejholan.cz). Díky tomu jsme na skvělých pozicích v rámci ostatních měst v Královéhradeckém kraji, a proto má klient velkou šanci získávat poptávky i z celého Královéhradeckého kraje.