Případová studie, online marketing: Garantovaný nájem Znojmo

Realitní kancelář DELUX REALITY se zabývá mimo svou realitní činnost také projektem garantovaných nájmů v rámci Znojma. Má na to speciální web: Garantovaný nájem Znojmo | Nájmy bez starostí Znojmo (najmybezstarostiznojmo.cz). Klient měl zájem o lepší zobrazování v rámci garantovaných nájmů ve Znojmě.

Tato případová studie ukazuje, že když se jedná o méně konkurenční klíčové slovo a službu v dané lokalitě, je možné optimalizaci nastavit tak, že projekt ve své online prezentaci kompletně obsadí nejlepší pozice ve vyhledávání.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Firemní zápis na Google

Nejprve jsme optimalizovali firemní zápis na Google. Ten jsme cíleně optimalizovali na klíčové slovo "garantovaný nájem Znojmo". V rámci celoroční spolupráce dál klientovi zajišťujeme vnitřní aktivitu profilu a průběžné aktualizace, aby byl Google neustále utvrzován o aktivitě projektu, a tudíž aby nás ani v budoucnu nikdo z konkurence nepřeskočil na nejlepších pozicích. Díky správnému nastavení jsme profil dostali na první stranu na Google.

Garantovaný nájem Znojmo - Google

 

2) Firemní zápis na Firmy.cz

Součástí optimalizace je samozřejmě také správné nastavení firemního zápisu na Firmy.cz: Nájmy bez starostí Znojmo - garantovaný nájem (Znojmo) • Firmy.cz.

Je velmi důležité toto nastavení nepodceňovat. Jde o to, že když se udělá dobře, je šance, že Google daný profil vyhodnotí tak, že je výrazně lepší, než jak to má nejen veškerá konkurence v regionu, ale než je samotná kategorie na Firmy.cz. V danou chvíli pak Google může zápis vyčlenit a ve vyhledávání ho zařadit na lepší pozici, než celou kategorii v rámci Firmy.cz. A tak se to stalo i v tomto případě.

 

3) Optimalizace webu

Optimalizace webu je stejně tak důležitá jako všechny ostatní výše uvedené body. Klíčové slovo v tomto našem případě je jasné, tzn. "garantovaný nájem Znojmo". Zpracovali jsme takto optimalizační parametry pro všechny vytvořené podstránky a vše vložili do webu.

Byla to otázka jednotek týdnů a výsledek se dostavil. Web klienta se zobrazuje v neplacených pozicích hned ve dvou případech ze tří. A to ten třetí je firemní zápis na Firmy.cz, který je klienta. Tudíž obsazujeme všechny pozice z TOP 3 v rámci neplaceného zobrazování + máme na první stránce na Google také firemní zápis na Google.