Případová studie, online marketing: Developerský projekt Rychnov nad Kněžnou a Dašice

Realitní kancelář OTROŠINA INVEST se zabývá realitní činností v Pardubicích a také v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. Mimo běžnou realitní činnost má nyní na starost prodej bytů v novostavbě developerských projektů Resort Mírová a Nové Dašice.

Tato případová studie se týká toho, že často developeři a realitní kanceláře, kteří mají na starost prodej developerského projektu, tak vytvoří hezký a přehledný prodejní web developerského projektu. A veškerý online marketing následně staví na drahé placené PPC reklamě. I klient má placenou PPC reklamu na Google a na Seznamu, ale mimo to má i optimalizované webové stránky developerských projektů, které jsou dobře dohledatelné a potenciál reklamy a zobrazování tedy zvyšují a doplňují PPC reklamu.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Pronájem firemních zápisů na Google

Klienta jsme původně oslovili s nabídkou optimalizovaných firemních zápisů na Google, které pro klienta vytvoříme, optimalizujeme na požadované klíčové slovo a následně je klientovi budeme pronajímat. Klient měl zájem o dvě klíčová slova a obě dodnes klientovi pronajímáme. "Odhad nemovitosti Pardubice" a "Výkup nemovitosti Pardubice".

 

Nutno dodat, že tento typ spolupráce už nenabízíme, protože Google na začátku roku 2023 změnil pravidla firemních zápisů na Google. A nová pravidla se s tímto principem práce se zápisy už neslučuje.

 

2) Developerské projekty

Po dvou letech od zahájení spolupráce jsme klientovi nabídli rozšíření spolupráce v rámci optimalizace firemních zápisů na Google a na Firmy.cz v rámci realitní kanceláře. Stejně tak jsme klientovi nabídli optimalizaci webových stránek. Na této části spolupráce stále pracujeme, takže pro účely této případové studie tuto část nyní přeskočím. Budeme se zabývat pouze developerskými projekty klienta.

Zaměřili jsme se ovšem na developerské projekty, které klient exkluzivně prodává. Jedná se o developerské projekty Resort Mírová a Nové Dašice.

Tyto developerské projekty měly původně vytvořené unikátní webové stránky, které ovšem nebyly optimalizované, tzn. nebyly prakticky dohledatelné ve vyhledávání na obecná klíčové slova, jen na název projektu. Na webu kompletně chyběly vyplněné optimalizační parametry. Dále projekty neměly vytvořené firemní zápisy na Firmy.cz. Firemní zápisy na Google byly vytvořené, ale nebyly optimalizované.

Možná to působí jako nepodstatná věc, ale firemní zápisy na Google a na Firmy.cz jsou důležité, protože vyhledávače díky nim zařadí web do vyhledávání. Navíc také platí, že čím kvalitněji je profil vyplněný, tím více pomůže web posunout na lepší pozice ve vyhledávání. A v neposlední řadě je důležité ve firemních profilech i na webu držet jednotné pojmenování a volbu klíčových slov. Působí to uceleně, jednotně v rámci optimalizace, a tudíž to opět posouvá web na lepší pozice.

 

2a) Firemní zápisy na Firmy.cz

Pro oba developerské projekty jsme založili unikátní firemní zápisy na Firmy.cz. Ty jsme kompletně vyplnili a optimalizovali na klíčové slovo "developerský projekty".

Resort Mírová: Resort Mírová - developerský projekt (Rychnov nad Kněžnou) • Firmy.cz

 

Nové Dašice: Nové Dašice - developerský projekt (Pardubice, Zelené Předměstí) • Firmy.cz

 

Optimalizace obou projektů se povedla, protože když hledáte na Google klíčová slova "developerský projekt Rychnov nad Kněžnou", nebo "developerský projekt Dašice", zobrazí se oba firemní profily na Firmy.cz na první straně na Google.

 

2b) Firemní zápisy na Google

Oba projekty již měly firemní zápisy na Google, ale nebyly na 100% vyplněné a optimalizované. To jsme napravili a vše dodělali.

 

2c) Optimalizace webových stránek

Oba developerské projekty mají unikátní weby a bylo tedy nutné optimalizovat obě webové stránky.

Resort Mírová: Prodej bytů, bydlení, novostavby Rychnov nad Kněžnou (resortmirova.cz)

Nové Dašice: Nové Dašice – Nové bydlení v Dašicích (novedasice.cz)

 

S klientem jsme si určili tři klíčová slova, na která chceme cílit:

I) byty

II) bydlení

III) novostavba

Zpracovali jsme optimalizační parametry a vložili jsme je do administrace webu. Netrvalo to dlouho a výsledek se dostavil. Nyní jsme na velmi slušných pozicích, kde máme šanci oslovit potenciální klienty. A hlavně zdarma, bez drahé placené a proklikové reklamy.

 

3) Placená reklama na Seznamu + organické zobrazování na Seznamu

Klientovi jsme také pomáhali s nastavením placené reklamy na Seznamu v rámci obou developerských projektů.

V galerii najdete zobrazení placené reklamy (zeleně) a organického vyhledávání (červeně) na Seznamu při zadání klíčového slova "developerský projekt" s cílením na lokality.